16 de nov. 2009

Presentació

 
PRESENTACIÓ D'ÀNIMES DE COTÓ EN PÈL
Si he de dir la veritat, això de les presentacions de llibres no m'acaba de donar el pes. Però, de tant en tant, per motius especials, cal entrar al capot i fer el que calga. És el cas del llibre que presentem divendres que ve a la Biblioteca del meu poble, o siga,  d'Algemesí, o siga, del millor poble del món. Es tracta d'Ànimes de cotó en pèl, un text que parla d'un nanet amb dificultats d'aprenentatge. La història del llibre és ben senzilla: Ricard Peris, editor d'Andana, em comentà la possibilitat d'escriure una narració en què el protagonista fóra una criatura amb aquest tipus de problema. No em donà més condicions i això, per a mi, ja és bastant repte. No era la primera vegada que m'engrescava amb històries de personetes així. Però en aquest cas, una organització com la Feaps (Federació d'Asssociacions a favor de les persones amb discapacitat intel·lectual) col·labora en el projecte, com també RENFE i Escola Valenciana. I si afegim que les il·lustracions són de l'argentí Pablo Olivero amb qui ja he traballat alguna vegada, que l'amic Vicent J. Climent (l'il·lustre V.K.) fa de mestre de cerimònies i l'editor és amic de tota la vida... Què voleu que us diga? Endavant i amb molt de gust! 

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Zakaj pa ne:)

Anònim ha dit...

Per què no? Exacte! Per què no?